Optymalny przebieg trasy TP50

Zamieszczamy poniżej wariant budowniczego przebiegu TP50 (z uwzględnieniem anulowanego PK9)
TP50 wariant optymalny

Ze względu na anulowany PK9 powstał jeszcze „bardziej optymalny” wariant:

Od PK11 do PK1 w kolejności 11-10-8-4-6-1 wychodzi 0,25 km krócej niż wariant, który podałam.

Odległości pomiędzy punktami(PK0 oznacza start/metę):

0-19: 0,95
19-16: 1,72
16-13: 1,05
13-15: 2,85
15-11: 2,75

11-8: 2,2
8-10: 2,8
10-6: 1,85
6-4: 1,75
4-1: 2,0

1-3: 1,0
3-2: 2,65
2-5: 3,05
5-7: 1,85
7-12: 2,55
12-14: 2,65
14-17: 2,3
17-18: 1,75
18-22: 2,2
22-21: 4,15
21-20: 3,0
20-0: 2,4

RAZEM: 49,47 km

Odległości w wariancie poprawionym między PK11 i PK1:
11-10: 3,05
10-8: 2,8
8-4: 1,7
4-6: 1,75
6-1: 1,05
Suma po korekcie: 49,22 km

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s